• Morate uneti minimum 3 karaktera

    • Moj Nalog
    Prijavi se

    PROIZVODI


    ZA DECU KOG UZRASTA SU NAMENJENI VAŠI PROIZVODI?

    Ne postoji strogo pravilo kada je u pitanju uzrast u kojem se naši proizvodi koriste. U praksi se pokazalo da deca usvajaju određene navike tempom koji njima najviše odgovara! Postoje ipak neke opšte preporuke.
    Grabease pribor za jelo se preporučuje deci starijoj od 6 meseci. Možete ga dati na korišćenje deci koja mogu samostalno da sede kao i da konzumiraju čvrstu hranu.

    DA LI SU VAŠI PROIZVODI BEZBEDNOG SASTAVA, ODNOSNO DA LI SADRŽE BPA (Bisfenol A) i Ftalate?

    Materijali od kojih se prave naši proizvodi su potpuno bezbedni, a za to imamo i dokaze! Svi Grabease proizvodi su sertifikovani i dokazano ne sadrže BPA, PVC, Ftalate niti olovo u sebi. Strogo se pridržavamo svih USA (ali i drugih) strogih standarda kako bismo sačuvali zdravlje Vaših najmlađih.

    KAKO SE ODRŽAVAJU GRABEASE PROIZVODI?

    Pribor se pere i čisti uz pomoć tople vode i sredstva za pranje sudova. Njih takođe možete prati i u mašini za pranje sudova (na gornjim policama) na temperaturama do 70C stepeni. Nemojte ih otkuvavati, pariti niti stavljati u mikrotalasnu ili rernu. Mogu se deformisati na temperaturi višoj od 70 stepeni Celzijusa. Nemojte ih prati pomoću agresivnih agensa za čišćenje.

    NIKADA NE OSTAVLJAJTE MALU DECU BEZ NADZORA DOK SE HRANE SAMA!

    Porudžbine


    KADA MOGU DA OČEKUJEM ISPORUKU?

    Grabease ima potpisane ugovore o saradnji sa kurirskim službama. One garantuju da će roba biti isporučenu prvog narednog radnog dana nakon preuzimanja robe sa naše adrese. Roba se preuzima svakog jutra. Do odstupanja i produženja roka isporuke moze doći: ukoliko Primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, zbog loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje Prevoznik nije mogao da utiče. Dostava se nakon toga pokušava još jednom (ukupno dva puta). Ukoliko i nakon drugog pokušaja dostave nema mogućnosti za isporuku, pošiljka nam se vraća.

    KOJE SU OBAVEZE KUPCA?

    Vaša obaveza je da pošiljku zajedno sa kurirom proverite, jer u suprotnom nećemo garantovati za naknadne reklamacije.

    Ukoliko Kupac unese pogrešne lične podatke o adresi prebivališta (adresa za isporuku robe) prilikom kupovine, Grabease ne snosi odgovornost za neisporučivanje robe. U tom slučaju, pokušaćemo da kontaktiramo Kupca i isporučimo robu na novoutvrđenu adresu.

    Povrat robe


    KAKVA JE VAŠA POLITIKA PO PITANJU POVRATA NEKORIŠĆENE ROBE?

    Povrat nekorišćene robe vršimo isključivo ukoliko je pakovanje i dalje zapečaćeno, a proizvod nekorišćen. Kupac je dužan da u roku od 7 dana od dana prijema robe pošalje "Zahtev za povrat nekorišćene robe" pisanim putem na grabease.serbia@gmail.com i da proizvod pošalje nazad na adresu Pošiljaoca, zajedno sa odgovarajućim računom. Nakon prijema robe Pošiljalac utvrđuje stanje robe i ukoliko utvrdi da se radi o neotvorenom pakovanju i nekorišćenom proizvodu dužan je da izvrši povrat novca Kupcu u roku od 7 dana od dana prijema robe na tekući račun koji će Kupac dostaviti u "Zahtevu za povrat nekorišćene robe".

    ŠTA U SLUČAJU DA STIGNE OŠTEĆENA ILI POGREŠNA ROBA?

    Povrat oštećene robe tj. robe koja je stigla sa nekim oštećenjem/nedostatkom vršimo isključivo ukoliko pregledate robu zajedno sa Prevoznikom, ustanovite oštećenje i prijavite reklamaciju pisanim putem na grabease.serbia@gmail.com ili telefonom na: 066/54 111 54 u roku od 24h od trenutka isporuke. Kupac je dužan da nakon reklamacije, predmetni proizvod pošalje nazad na adresu Pošiljaoca, zajedno sa odgovarajućim računom.

    U najkraćem roku ćemo Vam poslati zamenski proizvod.

    Loading...